Pages

Tafsir Mimpi Tikar (2)

Posted by Unknown Friday, March 15, 2013 0 comments

Berikut ini adalah tafsir mimpi / arti mimpi / makna mimpi mengenai "Tikar (2)":

Alas tidur atau tikar yang muncul dalam mimpi mengandung makna harta benda, kekayaan dan keberuntungan yang bermanfaat bagi Anda yang bermimpi menghamparkannya. Jumlah harta kekayaan sesuai dengan lebar tikar yang dibentangkan dalam mimpi atau tergantung tebal tipisnya dan tebal halusnya anyaman. Tikar yang lebar menandakan harta yang baik dan rejeki yang lapang, sedang tikar yang sempit menunjukkan harta yang kurang baik dan rejeki yang sempit.

Bermimpi melihat tikar kasar, lebar, dan baru. Artinya, Anda akan mendapatkan rejeki yang banyak, kehidupan yang sejahtera dan bahagia, serta urusan dunia yang bagus dan menyenangkan.Bermimpi melihat tikar yang kecil, kasar, dan tipis. Artinya, umur Anda panjang tetapi rejeki Anda sempit.Bermimpi melihat tikar yang kecil dan buruk. Artinya, akan ada hal kurang baik dalam kehidupan Anda.Bermimpi membawa tikar ke suatu tempat. Artinya, Anda akan mengalami suatu perubahan nasib atau kehidupan. Jika sakit akan sembuh atau jika miskin akan menjadi kaya. Bisa juga sebaliknya.Bermimpi membeli tikar di pasar. Artinya, rejeki Anda akan lancar dan pekerjaan Anda tidak menemui hambatan.Bermimpi sedang tidur beralaskan tikar yang kusut. Artinya, Anda akan mengalami kegagalan dalam usaha atau pekerjaan.Bermimpi melihat tikar robek. Artinya, Anda akan mengalami kemunduran dalam bidang usaha.

Mat Dream Interpretation / Meanings

Sleeping pad or mat that appear in dreams meaning of property, wealth and luck are useful for those who dream menghamparkannya. Total assets in accordance with the width of the mat is laid in a dream or thick depending on the thickness of thin and fine webbing. The wide mat signifies wealth and good fortune of the field, while a narrow mat shows a lack of good property and a small fortune.Dream to see a rough mat, width, and the new. That is, you will get a lot of good fortune, a prosperous and happy life, as well as world affairs are nice and pleasant.Dreaming of seeing a small mat, rough, and thin. That is, your life long but narrow your fortune.Dreaming of seeing a small mat and the bad. This means that there will be less good things in your life.Dreaming brought to a place mat. That is, you will experience a change in fate or life. If the sick will recover or if the poor will become rich. Can also vice versa.Dreaming of buying a mat on the market. That is, your fortune will be smooth and the work you do not see obstacles.Sleeping dreaming repose a tangled mat. That is, you will experience failure in business or employment.Dreaming of seeing torn mat. That is, you will experience setbacks in business.

* English translation for this dream interpretation / dream meaning / dream dictionary is provided by Google Translate.

0 comments:

Post a Comment